مسئولان استانی درخصوص مهلت پرداخت بدهی داماش گیلان رایزنی کنند
مسئولان استانی درخصوص مهلت پرداخت بدهی داماش گیلان رایزنی کنند
معین نیوز_مالک جدید باشگاه داماش گیلان گفت: مسئولان استانی در خصوص مهلت پرداخت بدهی های این تیم به فدراسیون فوتبال مساعدت و رایزنی کنند.

سامان سهرابی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به میزان بدهی این باشگاه و همچنین ضرب العجل فدراسیون فوتبال نسبت به پرداخت این بدهی ها به دلیل تحریم ها نمی توان در این فاصله کم این مبلغ بزرگ را از ترکیه به ایران انتقال داد.

وی افزود: با توجه به اعلام فدراسیون فوتبال نسبت به پرداخت پنج میلیارد تومان از سوی باشگاه داماش گیلان در مدت معین و کوتاه،  اتنظار داریم تا مسئولان استانی در این موضوع وارد عمل شوند و در خصوص ضرب العجل فدراسیون به داماش، مساعدت و رایزنی داشته باشند.

وی ادامه داد: این بدهی بابت حق انتقال امتیاز اروند خرمشهر به داماش گیلان است که با توجه پیگیری های چند روز اخیر مسئولان قدیمی و جدید این باشگاه، متاسفانه اگر تا روز سه شنبه ۱۵ مهرماه، مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون تومان از کل پول را به حساب فدراسیون فوتبال واریز نکنیم، امتیاز داماش از استان خارج خواهد شد.

وی بیان کرد: البته هیچ گونه مشکلی برای پرداخت این پول ندارم، اما مشکل اینجاست که سرمایه من در کشور ترکیه است و به دلیل تحریم ها نمی توانم این مبلغ را در این فاصله زمانی کم وارد ایران کنم،  حتی با دوستانم در ترکیه هم که صحبت کرده ام، آنها این موضوع را تایید کرده اند.

سهرابی اضافه کرد: اگر مهلت زمانی بگذرد و این پول پرداخت نشود، حتی با ۱۰۰ میلیارد هم نمی توان سهمیه داماش را به رشت بازگرداند و ضمن آنکه مدیریت ورزش استان نیز پیش از این اعلام‌ کرد که می خواهد تیم داماش در استان بماند و در این راستا نیز کمک می کنند و حالا از مدیران و ‌مسئولان استانی خواستار کمک هستم.

وی تصریح کرد: درخواستم از مسئولان استانی این است که اگر مقدور بود این مبلغ را تامین کنند تا ما با فرصت مناسب آن را پس دهیم و یا اینکه اگر چنین چیزی به هر دلیلی امکان نداشت از فدراسیون فوتبال فرصت بیشتری برای پرداخت این مبلغ بگیرند.

تیم فوتبال داماش گیلان که در لیگ دسته دوم حضور داشت،  فصل گذشته با خرید امتیاز تیم اروند خرمشهر در رقابت های لیگ دسته اول حضور یافت و در پایان نیز با کسب رتبه دوازدهم،  سهمیه خود را در این لیگ حفظ کرد اما مسئولان این باشگاه نتوانستند مبلغ انتقال و خرید امتیاز تیم خوزستانی را پرداخت کنند.