مشارکت حداکثری شهرداری و شورای‌اسلامی شهر کومله در سومین سالگرد شهید سپهد حاج‌قاسم سلیمانی
مشارکت حداکثری شهرداری و شورای‌اسلامی شهر کومله در سومین سالگرد شهید سپهد حاج‌قاسم سلیمانی
معین نیوز_در عصری که درک ارزشهای دفاع مقدس برای نسل امروز با گذر زمان سخت تر و غیر ملموس تر شده است، الگوهای بارزی چون سپهبد شهید قاسم سلیمانی از جمله مصداق های عینی دلاورمردانی است که در عرصه های ایثار و مقاومت جان بر کف نهاده اند تا آب و خاک و ناموسشان از بلاها در امان بماند.

زنده نگاه داشتن یاد چنین سردارانی در کنار دلاورمردانی عرصه های دفاع مقدس، تلفیق والایی از عشق و دلدادگی هشت سال دفاع مقدس و ولایت پذیری و از خودگذشتگی شهدای جبهه ی مقاومت است.

تلفیقی که چراغ راه می شود در برهه ی تاریک زمان تا همواره راه و یاد شهدای گرانقدری که برای پرچم سه رنگ و مقدسمان جان در کف نهادند زنده و راهشان که راه اولیا و انبیا الهی است زنده بماند.در این مسیر ،برگزاری مراسم بزرگداشت سومین سالگرد این شهید گرانمایه همزمان با شهرهای مختلف کشور در شهرهای استان گیلان نیز با شور و شعور هر چه تمام‌تر در حال برگزاری است.

در این میان در شهر کومله نیز یادواره ی« ذوالفقار »توسط ستاد بزرگداشت یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در آستانه ی برگزاری است که به گفته ی دکتر منوچهر مهدی پور، شهردار کومله ، مجموعه ی شهرداری و شورای اسلامی این شهر نیز پا به پای گروههای مردمی مشارکت حداکثری در این یادواره خواهند داشت.

وی یادآور شد: با درک مقام والای این شهید گرانقدر و دین بزرگی که بر گردن تک تک ما مسوولین نهاده شده است با برگزاری جلسات متعدد مصمم بودیم تا تمام ظرفیت شهرداری در روند اجرای برنامه ستاد بزرگداشت قرار گیرد.

یادآور می شود مراسم  بزرگداشت شهیدسپهبد حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی حجت الا سلام   دکترسلیمانی امام جمعه لاهیجان، مداحی کربلایی سجاد قاسمی و شعر و مجری گری کربلایی رضا امینی راس ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۳ دی ماه درمکان هنرستان امام رضاسالن همایش گردان حمزه کومله برگزار خواهد شد.