مشکل نقل و انتقالات باشگاه سپیدرود برطرف شد
مشکل نقل و انتقالات باشگاه سپیدرود برطرف شد
معین نیوز_پس از سپری شدن چند هفته از رقابتهای لیگ دسته دوم کشور، پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باز شد و کارت سایر بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود برای همراهی این تیم صادر شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با مساعدت علی‌رضا نوید مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت و تسویه با تعداد زیادی از شاکیان این باشگاه، پنجره نقل و انتقالات سپیدرود بازگشایی شد و برای نخستین بار از ابتدای فصل تاکنون حسن اشجاری سرمربی سپیدرود رشت می‌تواند از تمام ظرفیت بازیکنان خود سود ببرد.

رادنی دیدار افزود: پس از پرداخت ۲۰ درصد قرارداد و پاداش به بازیکنان و کادرفنی، جلب رضایت علی کریمی، تسویه با شاکیان و بازکردن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه سپیدرود رشت تمامی قول‌های نوید مالک باشگاه محقق شد تا پس از این هواداران سپیدرود و اعضای کادرفنی و بازیکنان با کمترین دغدغه مسابقات لیگ دسته دوم را پیگیری و ادامه دهند.

وی بیان کرد: تاکنون بازیکنانی همچون مهیار نوری، پژمان ثباتی، آیدین مسعودی، محمد لطفی، سبحان سحرخیز، رضا کاسب، ماهان سروی، سجاد شهداد و شایان عاشورنژاد نمی‌توانستند در ترکیب سپیدرود مورد استفاده قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد: با توجه به برطرف شدن مشکل نقل و انتقالاتی این باشگاه ، امید است که سپیدرود در ادامه رقابتهای لیگ دسته دوم کشور قدرتمندتر ظاهر شده و در پایان فصل، جواز حضور در رقابتهای لیگ دسته اول کشور را کسب کند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که در گروه اول رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور حضور دارد، تا پایان هفته ششم این مسابقات با کسب ۱۱ امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار دارد.

سپیدرودی‌ها با تیمهای چوکا تالش ، شهدا رزکان البرز ، ملی حفاری اهواز ، شهدا بابلسر، شهرداری بم ، شهرداری ماهشهر، ایرانجوان بوشهر، پیام توس مشهد،  علم و ادب تبریز ، نیروی زمینی تهران. شهرداری بندرعباس، شهید اورکی اسلامشهر و نماینده قزوین همگروه هستند.

در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته‌ دوم باشگاه‌های کشور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردارند و در نهایت، تیم های برتر هر گروه به طور مستقیم و برنده تیم های دوم به رقابت‌های لیگ دسته یک کشور صعود می کنند.