معیار ایشان چند سانتی است!
معیار ایشان چند سانتی است!
معین نیوز_یونس رنجکش/خانم مهمان یک برنامه تلویزیونی در نقد حضور برخی چهره ها در این رسانه گفت: اینها چرا باید حضور داشته باشند صداوسیما و کشور مال حزب الهی ها است!...

خانم مهمان یک برنامه تلویزیونی در نقد حضور برخی چهره ها در این رسانه گفت: اینها چرا باید حضور داشته باشند صداوسیما و کشور مال حزب الهی ها است!

این جمله و نظریه سرکار خانمی که به  جلسه ای می شناسندش در شبکه های اجتماعی هم بازنشر و بازتاب و نقد بسیار داشته و آدم را به یاد خانم مجری چند سال پیش با همین تیپ و سبک نگاه می اندازد که گفته بود بهتراست جمع کنید و بروید!

از اینکه برخی به خود اجازه می دهند رودر روی ملت با نشستن بر سفره آنان و قرار گرفتن پشت القاب و واژگان خاص به نفی دیگران و انحصار طلبی بپردارند و رسانه به اصطلاح ملی هم با افکار خاص خویش به صحنه پردازی برای میدان داری اینگونه آدم ها دست بزند جای تامل دارد و  لااقل در شرایطی که حال جامعه و ملت به دلیل همین نگاه‌های خالص سازی و بی تدبیری در امور و ناکارامدی در پاسخگویی به مطالبات مردم چندان خوش نیست، بهتر است فرمان را کمی در مسیر جاده اصلی بچرخانند و راست راست نروند به دره ای که عمقش با این سانتی متر به دستان مشخص نیست.

بطور شک تقسیم جامعه و کشور به جمع این و آن   نه تنها خواست ملت نیست بلکه خطری بزرگ و در  انداختن کشور در  دام بلای واگرایی و جدایی طلبی است.
اینکه افرادی اینچنین با بیان دیدگاههای خاص به تفسیر دیگران و ارزیابی و سنجش نگاه و اعتقاد و باورهای جامعه می پردازند باید پرسید با کدام خط کش و طبق چه استاتدارد هایی میزان خلوص افراد را به اعتفاداتشان می سنجند و این معیار چند سانتی است؟

اگر می گویند این سرزمین و ملت امام حسین است که خود مردم هم در باورها و حضورهای اعتقادی خود نشان داده اند به دور از جریانات و تفکرات خاص سیاسی با فهم خویش در مسیر  اعتقادی در حرکتند و نیازی به قیم ندارند.

جامعه ایرانی نشان داده است که چندان برایشان خوشایند نیست تحت دستورات و دیکته های خاص قرار گیرند.

ملت می داند چه می کند شما حواستان جمع باشد و با کج فهمی دست به افتراق و واگرایی در جامعه نزنید.