ملوان در یک بازی پرگل تیم ماشین سازی تبریز را شکست داد
ملوان در یک بازی پرگل تیم ماشین سازی تبریز را شکست داد
معین نیوز_تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور در یک دیدار پرگل برابر ماشین سازی تبریز به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیمهای فوتبال ملوان و ماشین سازی تبریز عصر یکشنبه در هفته پانزدهم مسابقات لیگ دسته اول کشور در یک هوای آفتابی و در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف هم رفتند که در نهایت ملوانان با نتیجه سه بر ۲ حریف خود را شکست دادند.

در ابتدای این دیدار تیم ملوان بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق اول نیز به گل برتری دست یافت که حمید کاظمی مهاجم این تیم توانست در دقیقه چهارم با یک ضربه دقیق، اولین گل این دیدار را به سود ملوانان به ثمر برساند.

پس از به ثمر رسیدن این گل، ملوان دوباره به گل دست یافت اما داور این دیدار این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد و در ادامه نیز روی یک غافلگیری ، تیم ماشین سازی تبریز به گل مساوی دست یافت و آیدین قهرمانی بازیکن این تیم موفق شد در دقیقه ۲۶ بازی را به تساوی بکشاند.

پس از گل تساوی، تیم ملوان یک بازی سرعتی و هجومی را در دستور کار قرار داد و در دقیقه ۳۴ محسن انبساطی موفق شد دومین گل ملوان را به ثمر برساند اما در ادامه این نیمه و در دقیقه ۴۵ امیر شهیم بازیکن ماشین سازی تبریز دومین گل تیمش را وارد دروازه ملوان کند تا نیمه اول با نتیجه مساوی پرگل ۲ بر ۲ پایان یابد.

تعویض طلایی و نجات ملوان

با این حال در نیمه دوم ملوانان بر بازی تسلط بیشتری داشتند اما ماشین سازی تبریز نیز در ضد حملات بسیار خطرناک طاهر شد اما در دقیقه ۷۶ حسین کامیاب بازیکن ملوان که در نیمه دوم وارد زمین شده بود، سومین گل تیمش را به ثمر رساند تا این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود ملوان خاتمه یابد.

قضاوت این دیدار را، مهدی اجاقی با کمکهای وحید سیفی و محسن حکیم بر عهده داشتند که در جریان این مسابقه، سبحان پسندیده ، حمید کاظمی بازیکنان و مازیار زارع سرمربی ملوان ، علیرضا جعفرپور، حبیب گردانی و سیدمحمد ابوترابی از ماشین سازی تبریز کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال ملوان در این ددار با ترکیب رضا حیدری ، حمید کاظمی (دقیقه ۹۰ پرهام صیادبرهانی)، محسن انبساطی (دقیقه ۷۸ مهدی موقری)، سجاد بازگیر، صادق بارانی ، امیرحسین یحیی زاده (دقیقه ۴۶ پوریا غلامی)، مهران احمدی (دقیقه ۴۶ سهیل فداکار)، سبحان پسندیده ، عبدالعظیم گوک ، فربد بلوک باشی ، محمدرضا پورمحمد (دقیقه ۶۶ حسین کامیاب)و با سرمربیگری مازیار زارع به مصاف ماشین سازی تبریز رفت.

همچنین تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با ترکیب علیرضا جعفرپور،  متین پارسا، محمدرسول گودرزی، سیدمحمد ابوترابی، آیدین قهرمانی ، امیر شهیم ، حبیب گردانی ، میثم نامور، فردین عابدینی ، سینا عبداللهی و امیر شاهسواری رو در روی ملوان قرار گرفت.

با توجه به سایر نتایج کسب شده، تا پایان هفته پانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم ملوان بندرانزلی با کسب ۳۳ امتیاز همچنان در صدر جدول باقی ماند و ماشین سازی تبریز نیز با چهار امتیاز، در مکان هجدهم و انتهای جدول قرار دارد.

در رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردازند که تمیهای ملوان و شهرداری بندرآستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.