موضوع حقوق های نجومی دقیق و آبرومندانه پیگیری شود
موضوع حقوق های نجومی دقیق و آبرومندانه پیگیری شود
معین نیوز_امام جمعه رشت با تاکید بر عدالت اجتماعی و تلاش برای بهبود شرایط اقتصادی عموم مردم گفت: موضوع حقوق های نجومی باید دقیق و آبرومندانه بررسی و پیگیری شود.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی این شهر با بیان این که حقوق های نجومی فساد زا و موجب کاهش اعتماد ملی است افزود: اینکه مردم بشنوند برخی افراد حقوق های کذایی می گیرند غیرقابل تحمل است لذا این مهم باید دقیق بررسی شود.

خطیب جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرارسیدن ١١ آذر سالروز شهادت روحانی مبارز میرزاکوچک خان بیان کرد: شهید میرزاکوچک خان عالم روحانی، متدین و پایبند به ارزش های اسلامی بود .

وی با اشاره به شهادت شهید مدرس به عنوان حامیان میرزاکوچک  ۱۶ سال پس از شهادت میرزا اظهار داشت: این ٢ شهید در یک قرن اخیر در مبارزات ملت ایران تاثیرگذار بوده اند.

خطیب جمعه رشت در ادامه با اشاره به شکل گیری بسیج مستضعفان در ۵ آذر ۱۳۵۸ به دستور امام راحل خاطر نشان کرد: بسیجیان تشنگان تلاش، زحمت و جهاد هستند.

وی هفت آذر را روز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: شاهد تلاش ها و مجاهدت های ارزنده این نیروها به ویژه در دفاع مقدس در آبراه های جمهوری اسلامی و جنگ هشت سال دفاع مقدس در خلیج فارس بوده ایم.

امام جمعه رشت در خاتمه بیان داشت: آمریکا ، اروپایی ها و کشورهای حاضر در موضوع برجام راهی جز برداشتن تحریم ها ندارند اگر این مهم را اجرا نکنند جمهوری اسلامی از راهی که در پیش گرفته عقب نشینی نمی کند.