نجومی‌تر تر بگیران!
نجومی‌تر تر بگیران!
معین نیوز_یونس رنجکش/واکنش بر سر درآمد های نجومی پورسانت مولد سازان دولت که با اعتراض احمد توکلی نماینده اصولگرای پیشین مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام رونمایی شد دامنه اش گسترده تر می شود و یکی پس از دیگری از مسوولان ارشد به پای توجیه می آیند...

واکنش بر سر درآمد های نجومی پورسانت مولد سازان دولت که با اعتراض احمد توکلی نماینده اصولگرای پیشین مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام رونمایی شد دامنه اش گسترده تر می شود و یکی پس از دیگری از مسوولان ارشد به پای توجیه می آیند.

این نقد و پورسانت و موج درامد نجومی زمانی با طرح روکش قانونی جلوه گر می شود که تا همین چند وقت پیش و استقرار دولت قبل همین دولتیان و صاحب منصبان امروز که ان روزگاران بیرون گود نشسته بودند و سودای امروز را داشتند چه ها که نگفتند برای چند تومان حقوق برخی ها که انها هم ازدیوار رانت های ویژه بالا رفته بودند!

آنچه اکنون شبهه بر انگیز است سکوت همان ادم هایی است که از هر طبل و سنج و تریبونی فریاد شان بلند بود که جماعتی می برند و نجومی می خورند، ولی حالا که دستشان به سفره ملت رسیده است در جمع خالصانه هیج بانگی از حنجره هایشان در نمی اید چون دور سفرها خودمونی ها هستند. تازه وقتی به رقم این روزهای نجومی بگیران از انچه در دعوای بین خودشان با فیش های درز شده و یا این دست پورسانت های با ماله قانون کشیده شده، می نگری سرت سوت می کشد که حالا بیا و این نجومی ترتر ها را ببین که قبلی ها باید زیر پایشان لونگ بیاندازند!

هر چه هست این ملت سرش کلاه رفته که هربار با صداهای بلند عده ای و داد و بیداد راه انداختن دلالان سیاسی سرنوشتش را به یک مشت منفعت جو می سپارد که جز بر داشتن کلاه از سرملت هنر دیگری ندارند.

لطفا دیگر بس است و با اعتماد و احساس پاک و چشم امیدوار مردم بازی نکنید که تاوان سنگین دارد!

  • نویسنده : یونس رنجکش