نفرات برگزیده ورزش در خانه گیلان معرفی شدند
نفرات برگزیده ورزش در خانه گیلان معرفی شدند
نفرات برگزیده اولین دوره ورزش در خانه (پویش) گیلان از سوی اداره ورزش و جوانان این استان معرفی شد.

 نفرات برگزیده اولین دوره ورزش در خانه (پویش) گیلان از سوی اداره ورزش و جوانان این استان معرفی شد.

 مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز پنجشنبه گفت: مسابقه “ورزش در خانه” همزمان با شیوع ویروس کرونا و تشویق مردم به انجام ورزش در منزل توسط این اداره انجام و در نهایت ۱۶ نفر برگزیده شدند.

مرتضی ورزلدوست افزود: با توجه به اعلام داوران ، آریانا دانش ، سروناز مسافری ، حمیرا برزگر ، کژال نصیری ، نگین اکبری ، مژگان حجت ، مژده حسین زاده و حسن رحمان زاده به عنوان نفرات برتر “ورزش در خانه” گیلان معرفی شدند.

وی ادامه داد: پانیذ بیدایی ، پاشا صادقی ، ملیکا شادمان ، شقایق معینی نژاد ، سعید رحمتی زاده ، نساء نوری ، مهسا سلیمانی و حسن عمویی دیگر برگزیدگان این پویش انتخاب شدند و به این برندگان جوایزی اهداء خواهد شد.

وی در خصوص نحوه شرکت در مسابقه ورزش در خانه بیان کرد: بیش از ۲۵۰ کلیپ علاقمندان و خانواده های ورزش دوست به روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان ارسال شد که این کلیپ ها در رشته های ورزشی مختلف همچون ایروبیک، ورزش های رزمی و غیره بود که بیشتر جنبه همگانی داشت.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: شکست ویروس کرونا با همت اجتماعی محقق خواهد شد چرا که ورزشکاران بهترین الگو برای پویش های مردمی به شمار می آیند و امیدواریم که با رعایت موازین بهداشتی به زودی شاهد از بین رفتن این ویروس در سطح کشور باشیم.