نمایشگاه نقاشی خط و نقش در لنگرود به کار خود پایان داد
نمایشگاه نقاشی خط و نقش در لنگرود به کار خود پایان داد
معین نیوز_نمایشگاه نقاشی خط و نقش که به همت جمعی از هنرجویان استاد حسن رحیمی از هنرمندان برجسته ی نقاشی برگزار شده بود به کار خود پایان داد.

این نمایشگاه که در اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود برگزار شد از ۱۶ لغایت ۲۲ آذر ماه در معرض دید علاقمندان قرار داشت.

فاطمه بلوک، مریم شعبانی، زهرا شیربچه، حدیثه بذرافشان ، ناهید آژده، سپیده رسولی، طیبه رنجور ، پرنیان احمدنژاد، فاطمه لطیفی وآقای علی عرب از جمله هنرمندانی بودند که با آثارشان در این نمایشگاه حضور داشتند.

اسناد رحیمی در این راستا  به خبرنگارمان گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه تشویق و ترغیب هنرجویان این عرصه ، پاس داشتن زحماتشان  و نیز احترام به علاقمندان و مشتاقان این حوزه بوده است.

وی آثار مربوطه را با تکنیک های مختلف و با سبک رئالیسم وامپرسیون رئال وناتورآل و  باموضوعات طبیعت وکار وپرتره عنوان نمود.

این هنرمند برجسته ی لنگرودی‌اظهار داشت:  همه هنرها دروحله اول  برای بیان بصری و آرامش درون آمده  ولذا در راستای خدمت به جامعه وزینت آن درعرصه های مختلف کاربردی وهمچنین برای اشاعه فرهنگ وهنر خاص هرمرز و بوم  ارایه وتصویر میگردد.

گفتنی است استاد حسن رحیمی دارای ۳۵ سال فعالیت وتدریس دررسته هنرهای تجسمی ازجمله خوشنوبسی، طراحی، نقاشی وگرافیگ درآموزشگاه رسمی ارشاد اسلامی درشهرستان لنگرود می باشد .