نمایشگاه نقاشی روی سفال و بوم در آستارا دایر شد
نمایشگاه نقاشی روی سفال و بوم در آستارا دایر شد
معین نیوز_نمایشگاه انفرادی نقاشی روی سفال و بوم برای نمایش آثار زهرا صمدی‌فر و ترویج این هنر، با حضور مسئولان و علاقه‌مندان در آستارا دایر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس انجمن هنرهای تجسمی آستارا روز یکشنبه در آئین افتتاح نمایشگاه در سالن معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا گفت: این نمایشگاه با همکاری آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی کمال الملک به مدیریت فریبا غزنوی نقاش آستارایی و انجمن هنرهای تجسمی و اداره ارشاد دایر شده است.

امین دولتخواه بیان کرد: در این نمایشگاه ۲۰ تابلوی نقاشی رنگ روغن در سبک‌ های تکنیک رنگ روغن، آکریلیک و ورق طلا و ۸۴ اثر دیوارکوب و نقاشی روی سفال در معرض دید قرار گرفته است.

زهرا صمدی فر نقاش آثار نمایشگاه نیز گفت: از ۲ سال قبل فعالیت حرفه ای نقاشی را زیر نظر فریبا غزنوی آغاز کرده ام و ظرف یک‌ سال آینده نمایشگاه دیگری از آثار خودم را برپا خواهم کرد.

وی مدت ‌زمان برپایی این نمایشگاه را یک هفته اعلام و بیان کرد: علاقه مندان به هنر نقاشی می ‌توانند همه‌ روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ ظهر و ۱۶ تا ۱۹ عصر از آثار نمایشگاه دیدن کنند.

در حاشیه این نمایشگاه جهانبخش محمد پور و سودا آسانی از هنرمندان نقاش، از سوی انجمن هنرهای تجسمی آستارا تجلیل شدند.

۴۰۰ هنرمند در انجمن های هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا ساماندهی شده اند و انجمن های خوشنویسی، نقاشی، شعر و ادب و تئاتر از فعال ترین آنهاست اما به لحاظ شیوع کرونا، اغلب فعالیت ها در فضای مجازی صورت می گیرد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان، مرز جمهوری آذربایجان و همسایگی استان اردبیل واقع شده است.