نماینده ولی فقیه در گیلان:ترفند دشمن ضربه به بنیان خانواده است
نماینده ولی فقیه در گیلان:ترفند دشمن ضربه به بنیان خانواده است
نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به نقش و جایگاه نهاد خانواده گفت: ترفند دشمن ضربه زدن به بنیان خانواده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی روز سه شنبه در آیین جشن سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در سالن اجتماعات مصلی رشت اظهار داشت: دشمن با ترفندهای مختلف تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با ضربه زدن به بنیان خانواده این نهاد مقدس را متزلزل کند.

وی افزود: رابرت مرداک یکی از افراد صهیونیست که در پشت پرده اسرائیل جعلی و قدرت های پوشالی را هدایت و حمایت می کند، از حدود ۱۰ سال قبل گفته ما ایران را نمی توانیم از پای درآوریم، زیرا ایرانی که انقلاب کرده و در راس آن رهبری قرار گرفته که در دل های مردم نفوذ کرده، قانونی به نام شهادت دارد، بنابراین ما به این نتیجه رسیده ایم که باید پایه و اساس یعنی خانواده ایرانی را مورد هدف قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان خاطر نشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حدود ۱۲سال قبل در سفر خود به خراسان شمالی تمامی این مطالب را که بعد دشمنان اسلام، انقلاب و ایران برای ملت ایران به ویژه پسران و دختران برنامه ریزی کردند را از قبل خوانده و بیان کرده بود.

وی با بیان اینکه دشمنان حتی برای تغییر رفتار و گفتار مردم ایران برنامه ریزی می کنند، اظهار داشت: در ۱۰ سال اخیر بسیاری از فیلم هایی که از شبکه رسانه جمهوری اسلامی پخش شده “کره ای، چینی، ژاپنی و غیره” در تمامی فیلم ها صهیونیست ها نقش اساسی دارند در فیلم یک ساعتی ، ۱۰ ثانیه ممکن است برای آنان باشد که در این مدت کوتاه پایه ها، رگه های بومی، دینی و آیینی را ضربه می زنند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در ادامه سخنانش با اشاره به قدرت خداوند باری تعالی و اینکه پرورگار انسان ها را آفریده و هر یک را به روشی امتحان می کند، اضافه کرد: این که انسان ها مورد امتحان الهی قرار می گیرند، سنت خدا است، یکی را در غم و پریشانی قرار می دهد اما یک مرتبه یک جایی موفقیت و رشد او را رقم می زند.

وی از دختران شرکت کننده در مراسم ولادت حضرت معصومه (س) خواست تا برای درک پیچ و خم هایی که در زندگی افراد اتفاق می افتد مطالعه کنند .

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این مراسم در سخنانی با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر بیان داشت: نقش دختر بودن جایگاه ویژه و بلندی است که نصیب همه دختران شده است.

نادر جهان آرای اظهار داشت:  هر نقشی را که در آن قرار داریم، به خوبی ایفا کنیم و در کنار وظایف و تکالیف حق و حقوقی که متوجه نقش مان می شود را مطالبه نماییم.

مراسم ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر “سه شنبه” از سوی آموزش و پرورش استان گیلان با حضور دانش آموزان دختر در سالن اجتماعات مصلی رشت برگزار شد.