نگران پیک جدید کرونا با بازگشت مسافران به استان تهران هستیم
نگران پیک جدید کرونا با بازگشت مسافران به استان تهران هستیم
معین نیوز_استاندار تهران با اشاره به قرار گرفتن ۶ شهر استان تهران در وضعیت نارنجی گفت: نگران پیک جدید کرونا با بازگشت مسافران به استان تهران هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت شهرهای استان تهران اظهار داشت: ۶ شهر در استان تهران در وضعیت نارنجی قرار گرفته که اکثر مراجعین به بیمارستان‌ها در دو شهر دماوند و فیروزکوه افراد غیربومی هستند.

وی با تاکید بر عدم سفر به شهروندان افزود: هرگونه دورهمی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی سبب چرخش یروس کرونا به ویژه کرونای انگلیسی می‌شود از این رو برای حفظ سلامت خود و هموطنان باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیریم.

استاندار تهران در ادامه عنوان داشت: هرگونه سهل انگاری و سفرهای غیر ضروری نگرانی‌ها نسبت به بازگشت مسافران و شیوع پیک دیگر کرونا در تهران را افزایش می‌دهد از این رو از تمام شهروندان درخواست می‌شود که نکات بهداشتی و اولویت عدم سفر را مورد توجه جدی قرار دهند.

محسنی بندپی عنوان داشت: همواره تاکید بر عدم مسافرت‌های غیرضروری است و از همه مردم می‌خواهیم در سفرها تجدید نظر کنند و و زودتر به شهرهای خود بازگردند.

وی با اشاره به اینکه طبق اعلام سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا احتمال نارنجی شدن تهران وجود دارد گفت: انشاالله تا پایان امسال واکسیناسیون انجام می‌شود اما تا آن زمان لازم است که هموطنان نسبت به رعایت پروتکل‌ها و دستور العمل های بهداشتی، با ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت همراهی کنند.