هفته دفاع مقدس با شعار «ما مقتدریم» برگزار می شود
هفته دفاع مقدس با شعار «ما مقتدریم» برگزار می شود
معین نیوز_نشست هم اندیشی ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس با شعار” ما مقتدریم” در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه دکتر رضائی با اظهار به اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه ملی است تصریح کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری بزرگداشت هفته دفاع مقدس جزء وظایف حتمی و ملی کشور ایران است که در با شکوه و متنوع برگزارشدن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اهتمام جدی باید داشته باشیم .

وی امنیت، آرامش و صلابت در جامعه ایران را مرهون خون شهدا دانست و افزود:دشمن با ابعاد گسترده و توطئه‌های فراوان با حمایت از رژیم بعث عراق جنگ را بر مردم ایران تحمیل کرد و اما مردم ایران با اعتقاد بالا ،رشادت و شهادت ها توانستند ابهت و اقتدار معنوی امروز نظام اسلامی و ملت مسلمان رادر دنیا و در چشم قدرتهای شیطانی نشان دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه دفاع مقدس از عالی ترین و عقلانی ترین مقاومت ملت ایران بود تاکید به انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل های حاضر و آینده داشت و گفت : عالی ترین فضایل اخلاقی در جنگ درمیان رزمندگان بوده است که هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای روشن شدن ابعاد جنگ روحیه ایثارگری ،رشادت ها به نسل های که آن روز را ندیدند و درک نکردند و کسانی که سعی در تحریف واقعیت ها دارند می باشد.

فرماندار شهرستان با اشاره به وضعیت و شرایط کرونایی برگزاری برنامه های مختلف دراین هفته را جهت پاسداشت زحمات کادر درمان با رعایت پروتکل های بهداشتی و با محدویت زمانی لازم و ضروری دانست.