همایش بزرگترین توزیع بسته های حمایتی نوشت افزار دانش آموزی در مناطق محروم در شرکت اشکان تجارت آرام برگزار شد
همایش بزرگترین توزیع بسته های حمایتی نوشت افزار دانش آموزی در مناطق محروم در شرکت اشکان تجارت آرام برگزار شد
معین نیوز_همزمان با روز دانش آموز همایش توزیع ۱۲۰ هزار بسته حمایتی نوشت افزار دانش آموزی در مناطق محروم، در شرکت اشکان تجارت آرام با حضور مسئولان استانی و شهرستان لنگرود برگزار شد.

به گزارش معین نیوز / در این همایش مدیر کل صنعت،  معدن وتجارت گیلان گفت: شرکت اشکان تجارت آرام یکی از برندهای صاحب نام و افتخار آمیز در زمینه تولید نوشت افزار داخلی است که ۱۶ خط تولید و ۷۰۰ نوع کالا با ظرفیت اسمی هر واحد ۵ هزار تن در سال ، رادر شهرهای تهران، رشت و لنگرود تولید می کند.

پور حیدری افزود: این شرکت همزمان با ۱۳ آبان در راستای نذر فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی،  ۱۲۰ هزار بسته لوازم التحریر به ارزش ۲۵ میلیارد تومان را بین دانش آموزان نیازمند سراسر کشور توزیع کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: واحد تولیدی اشکان تجارت آرام در حوزه اشتغال وهم در ارتباط با طرح توسعه واحدهای خود به خوبی نقش آفرینی کرده ود شرایط اقتصادی فعلی به خوبی  کارکرده است.

در این همایش جمال معصومی، بنیانگذار شرکت اشکان تجارت  آرام نیز گفت: این شرکت ۱۰ سال در خط تولید با بیش از ۳۰۰ کارمند و کارگر مشغول فعالیت است و امیدواریم با حمایت مسئولان روز به روز با افزایش خط تولید اشتغال زایی بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: یکی از افتخارات ما صادرات بیش از ۲۰ آیتم به صورت مستقیم و غیرمستقیم است.

جمال معصومی در ادامه اظهار داشت: شرکت ما به عنوان اولین پایلوت به کار گیری ۱۰۰ نفر از زندانیان درخط تولید درشهرستان لنگرود است که توانسته با تحت پوشش قرار دادن خانواده های این افراد در انجام مسئولیت های اجتماعی گام مؤثری بردارد.

وی افزود : از همه دستگاه‌های اجرایی بویژه اداره کل صنعت، معدن وتجارت گیلان که ما را در عرصه تولید یاری کردند، تشکر می کنم.

در حاشیه این همایش رئیس هیأت مدیره شرکت اشکان تجارت آرام نیز اظهار داشت:

شرکت ما بزرگترین و تنها تولید کننده نوشت افزار در گیلان است.

اشکان معصومی افزود: شرکت ما هرساله نوشت افزار را در ۱ هزار نقطه محروم کشور توزیع می کند. امسال  نیز همزمان با ۱۳ آبان و روز دانش آموز ۱۲۰ هزار بسته لوازم التحریر را با کمک خیرین، بسیج کارگری ، سپاه استان،استانداری و فرمانداری شهرستان لنگرود وکمیته امداد امام (ره)در مناطق محروم سراسر کشور توزیع می کند.

وی در ادامه عنوان کرد: از ۱۲۰ هزار بسته لوازم التحریر ۲۰ هزار بسته در استان گیلان و مابقی در مناطق محروم سایر استان ها توزیع می شود.

اشکان معصومی افزود: ارزش ریالی هر بسته اهدایی ۲۰۰ هزار تومان و ارزش کل ۱۳۰ هزار بسته ۲۵ میلیارد تومان است.

رئیس هیات مدیره شرکت اشکان تجارت آرام در ادامه اظهار داشت: امیدوارم توزیع این بسته باعث ایجاد دلگرمی و خوشحالی همزمان با ۱۳ آبان برای دانش آموزان باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: مسئولیت اجتماعی برای شرکت همواره مهمتر از میزان سود حاصله از تولید بوده و ما در این راستا در همه حوزه های اجتماعی بیش از ۳ هزار نقطه را تحت پوشش کمک های مختلف اجتماعی داریم.

رئیس هیات مدیره شرکت فوق افزود: امیدواریم پویش توزیع لوازم التحریر رادر سال آینده با کمک خیرین و متمولین بیشتر در با توزیع ۱۰ هزار بسته در استان های سیستان و بلوچستان،کهگیلویه و بویراحمد، جنوب کرمان و خوزستان ادامه دهیم.

کسری معصومی نیز در حاشیه این همایش گفت: شرکت ما با۴ لگوی ؛ پارسیکار، svs، لاندو  ایمر با گریدA در بازار شناخته شده و فعالیت می کند.

نائب رئیس شرکت فوق افزود: پارسیکار برند شرکت ما است که ۷۰۰ قلم کالا را تولید می کند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: در حال حاضر هدف شرکت ما تکمیل ظرفیت بازار ایران است وما تا سال ۱۴۰۳ صادرات نخواهیم داشت.