همه باید در کمک به نیازمندان سهیم شویم
همه باید در کمک به نیازمندان سهیم شویم
معین نیوز_نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: همه ما باید در عرصه کمک به نیازمندان و محرومان وارد شده و با کمک های خود در این امر خیر سهیم شویم.

آیت اله عبدالکریم عابدینی با حضور در محل جمع آوری کمک های مردمی جشن نیکوکاری در شهر قزوین بیان کرد: با حضور خود می خواهیم تکلیف خود را اداء کنیم و در این مسیر سهمی داشته باشیم. وی ادامه داد: از همه فعالان عرصه کمک به نیازمندان تقدیر و تشکر داریم چراکه با فعالیت خود ثمرات و خدماتی را به جامعه عرضه می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: همه ما باید در عرصه کمک به نیازمندان و محرومان وارد شده و با کمک های خود در این امر خیر سهیم شویم.

در ادامه مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهارکرد: جشن عاطفه ها به مناسبت بازگشایی سال تحصیلی جدید در دو هزار و ۳۰۸ پایگاه ثابت و سیار استان قزوین برگزار می شود.

ناصر ظاهری عنوان کرد: در حال حاضر ۹ هزار و چهار دانش آموز و دانشجوی قزوینی تحت پوشش این نهاد هستند که از این تعداد، هشت هزار و ۵۱۸ دانش آموز بوده که ۶ هزار و ۵۴۰ دانش آموز دارای حامی ایتام و محسنین هستند. وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکاری می توانند از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۸۵۱۵-۵۰۰۲-۹۹۷۹-۶۰۳۷ به دانش آموزان نیازمند اهداء کنند.