هوای بهاری تا اواسط هفته مهمان گیلان پاییزی
هوای بهاری تا اواسط هفته مهمان گیلان پاییزی
معین نیوز_هواشناسی گیلان پیش بینی کرد با خروج سامانه بارشی از استان از فردا شنبه آسمان استان تا سه شنبه هفته پیش رو غالباً آفتابی با افزایش دما روبرو خواهد بود.

بر اساس پیش بینی هواشناسی گیلان؛ آسمان استان از فردا شنبه شاهد کاهش ابر ، روند افزایش دما و به تناوب  وزش باد جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها تا اواخر هفته پیش بینی می‌شود؛ ضمن اینکه طی این مدت؛ در پاره‌ای نواحی جلگه‌ای برای ساعات صبح و شب احتمال مه گرفتگی وجود دارد.

هواشناسی گیلان همچنین برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده وزش باد گرم در بعضی نقاط شدید تا خیلی شدید پیش بینی کرده است .

بر اساس جدول پیش بینی هواشناسی گیلان؛ حداکثر دمای استان امروز جمعه در صومعه سرا با ۱۷ درجه سانتیگراد اتفاق می‌افتد و کمترین دما نیز طی شبانه روز گذشته در دیلمان با چهار درجه سانتیگراد بالای صفر در دیلمان و جیرنده ثبت شده است.

جدول پیش بینی هواشناسی گیلان همچنین حاکی از آنست که دمای استان تا روز سه شنبه در لاهیجان تا ۱۱ درجه سانتی گراد افزایش خواهد یافت که بر این اساس حداکثر دما  در لاهیجان امروز جمعه به ۱۵ درجه سانتیگراد می رسد که روز سه شنبه به ۲۶ درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.

دمای رشت نیز جمعه بین ۹ تا ۱۵ درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود که این دما برای روز سه شنبه بین ۱۵ تا ۲۶ درجه سانتی گراد متغیر خواهد شد.