وعده سید!
وعده سید!
معین نیوز_یونس رنجکش/ویدئویی از رییس جمهور در خصوص درخواست از مردم استان خراسان جنوبی برای رای دادن به وی در انتخابات خبرگان رهبری که گویا یک نفر و خودش چهره دیگری ندارد این روزها در شبکه های اجتماعی بسیار باز نشر و مورد توجه قرار گرفته است...

ویدئویی از رییس جمهور در خصوص درخواست از مردم استان خراسان جنوبی برای رای دادن به وی در انتخابات خبرگان رهبری که گویا یک نفر و خودش چهره دیگری ندارد این روزها در شبکه های اجتماعی بسیار باز نشر و مورد توجه قرار گرفته است.

این توجه ازان دست دارای اهمیت است که در فضای سرد زمستانی و انتخابات برغم همه تدابیر و برنامه ریزی برای ورود موفق ایشان دلهره ها از اعتبار کم حضور مردم جای بحث دارد و به قوت خود باقی است.

ایشان در این کلیپ از توان و امکانات در صورت ورود به خبرگانی که با اهمیتش می خواند برای پیشبرد رفع مشکلات تا عمق شهر روستا می گوید واین درست مثل تبلیغات کاندیدای دیگری برای خبرگان در استانی شمالی است که از مشکل نانوایی روستایی برای پذیرایی از گردشگران سخن به میان تا دل صاحبان رای را بدست آورد.

مهم اینجاست که کسب رای مردم به عملکرد و برنامه هاست و چه شده است که عالی ترین مقام اجرایی کشور که مقدرات بوجه و برنامه ریزی و تصمیم گیری ها در دستان دولت و همراهان اوست برای یک مشت رای مجبور به ثبت نام نه در حوزه پایتخت مقر اصلی فرماندهی که در استانی محروم و دور افتاده شود وچشم به قدم های مردم و کسب اعتماد با وعده های اجرایی برای مجلسی که در جایگاه خاص خودش را دارد شود.

ترس بی میل و رغبتی مردم و ارای پایین ایشان هرچند تعبیرهای بسیار خواهد داشت نسبت به لدم کارایی ها اما برای اقتدار و ان جایگاه اجرایی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

امروز دغدغه های مردم و حاکمیت تنها با یک فهم مشترک در مسیر توسعه قابل برطرف شدن است نه شعارهای بنیاد گرایی با چهره های نا کارآزموده و اهل محفل خالص سازانی که در این کوتاه حکمرانی بر تخت دولت نشان داده اند که نمی توانند!حالا سید باید انتخاب کند مسیر وعده های بی ثمر یا تغییر در راهبردهای دولتی که در دستان خاصه های بی تجربه و دانش کافی است.رای بالا و پایین سید حتی در دور افتاده ترین استان و محروم بخشی از اعتبار ملی است که امیدواریم لطمه نخورد!