وقتی شهردار را به فاضلاب می‌کشانند!
وقتی شهردار را به فاضلاب می‌کشانند!
معین نیوز_یونس رنجکش/انتشار فیلمی از واکنش مردم به سرکشی شهردار بندر امام با ماشین شاستی بلند از آب گرفتگی منازل شهروندان این شهر هم در شبکه های اجتماعی دیدنی بود...

انتشار فیلمی از واکنش مردم به سرکشی شهردار بندر امام با ماشین شاستی بلند از آب گرفتگی منازل شهروندان این شهر هم در شبکه های اجتماعی دیدنی بود.

آنان با پیاده کردن شهردار از خودرو، او را داخل آب و فاًضلاب کشانده تا همراه بامردم پای در آب به بازدید بپردازد!

اقای شهردار هم با قیافه ای گرفته و توفیق اجباری با مردم در اب  و فاضلاب همراه شد تا طعم خیسی و آب گرفتگی را بهتر احساس کند.

آنچه از این ویدئو باید درک شود اینکه مردم دیگر از رفتارهای ظاهری و نمایشی خسته شده و خواستار اقدام عملی متولیان امور به رسم آنچه در گفتار از جهادی و انقلابی بودن دم می زنند، هستند.

پیاده کردن آقای شهردار توسط مردم خسته از بی برنامگی متولیان نمونه هشداری است به دیگرانی که بی حساب و کتاب و تنها با وابستگی به جربان و دسته و باندی در حکمی به جایگاههای مسوولیتی تکیه زده اند و باید درک کنند که پیاده کردن آنها از اسب قدرت چندان هم کار سختی نیست اگر در خط مردم و پاسخگو به مطالبات آنان نباشند.

اینچنین رفتارهایی از مردم نشانگر آگاهی های آنان از حقوقشان در به کار گرفتن متولیان امور برای وظایفی است که بر عهده دارند.

حالا ابن فیلم دست به دست می چرخد تا حکمرانان محلی و ملی بدانند که هر چند  سوار شدن برایشان اسان است  ، پیاده کردنشان هم دو چندان برای مردم راحت تر است!

تا دیر نشده به کارتان برسید اگر در توان دارید وگرنه شاید سوژه فیلم بعدی شما باشید!

  • نویسنده : یونس رنجکش