پاسخگویی به نیازمندی‌های مردم؛ هدف اصلی سفرهای استانی رئیس‌جمهور
پاسخگویی به نیازمندی‌های مردم؛ هدف اصلی سفرهای استانی رئیس‌جمهور
معین نیوز_فرماندار ویژه ملایر هدف اصلی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در سفرهای استانی را حضور در بین مردم و بررسی مسائل، مشکلات و نیازمندی‌ها دانست و گفت: تمرکز این سفر بر بررسی و پاسخگویی به اولویت‌ها و نیازمندی‌های اصلی مردم و شهرستان است.

سلمان اسماعیلی، فرماندار ویژه ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با اشاره به در پیش رو بودن سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان همدان، از آمادگی صد‌ درصدی این شهرستان برای استقبال و میزبانی از هیئت دولت خبر داد و گفت: تمامی تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای میزبانی از هیئت دولت در این شهرستان اندیشیده شده است.

وی افزود: با توجه به سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، نصب بنر خوش‌آمد‌گویی و خیرمقدم توسط ادارات، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی ممنوع است.

اسماعیلی اظهار کرد: در راستای سفر استانی رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت، پرهیز از هرگونه تشریفات زاید و هزینه‌های غیرضروری مورد تأکید است و تلاش همه مجموعه شهرستان بر انجام مأموریت‌های محوله و انجام سفری پربرکت و کاربردی است.

فرماندار ویژه ملایر هدف اصلی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در سفرهای استانی را حضور در بین مردم و بررسی مسائل، مشکلات و نیازمندی‌ها دانست و گفت: تمرکز این سفر بر بررسی و پاسخگویی به اولویت‌ها و نیازمندی‌های اصلی مردم و شهرستان است که باید از این فرصت مغتنم به نحو احسن استفاده کنیم.