پاپیچ از گروه فریاد بر صحنه تئاتر انزلی
پاپیچ از گروه فریاد بر صحنه تئاتر انزلی
معین نیوز_"گذرگاهی صعب است زندگی ، تنگابی در تلاطم و در جوش" . آدمها به هم می پیوندند تا از تنهایی به در آیند اما به قول حافظ که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها.

نادیا و سیاوش زوجی هستند که دومین سالگرد ازدواج شان را جشن می گیرند . در حالی که اختلافات گوناگون و تجربه ازدواج قبلی و خاطراتش بر زندگی شان سایه افکنده و هنوز خود را از آن نرهانیده اند. و اینجاست که بار دیگر کشمکش و چالش پایه های زندگی جدید شان را نیز سست می کند.

“سیاوش :  از زندگیت راضی هستی ؟

نادیا :  گفتم که. زندگیمو خیلی دوست دارم. خیلی راضی ام. شوهر خیلی خیلی خوبی دارم، ازش تشکر می کنم. از پسر گلش، پویا جان هم همینطور. خیلی دوسِش دارم هنوزم بالای نردبون داره بادکنکا رو سفت می کنه !!”

نمایش پاپیچ کاری از آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی فریاد به نویسندگی و کارگردانی جواد لاله دوست روی صحنه می رود.

محمد رسائلی، شقایق آقامحمدی و امیر دشتوایی در این نمایش نقش‌آفرینی می کنند. بهاره خوش‌پسند، مبینا فدایی‌نژاد، آسیه عسکرپور، دریا صیددوست، علیرضا آب‌یاری، حسین قانع، حسام فرجی و کیومرث خوش‌صفت  از دیگر عوامل اجرای  نمایش پاپیچ هستند.

نمایش پاپیچ  به سبب شرایط موجود به دنبال همه‌گیری بیماری کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی  اجرا می‌شود. از این رو  استفاده از ماسک هنگام تماشای کار الزامی است و  ظرفیت حضور  تماشاگر در هر شب اجرا ۳۰  نفر خواهد بود.  همچنین  به منظور رعایت اصول بهداشتی،  فروش بلیت‌ در گیشه صورت نمی‌گیرد و هماهنگی برای  تهیه و رزرو  بلیط از طریق  شماره تلفن‌های   ۰۱۳۴۴۵۴۳۸۶۶ و ۰۹۱۱۶۴۹۴۴۷۱ انجام می‌شود.

نمایش پاپیچ از ۲۴بهمن ماه تا  ۱ اسفند ماه ۹۹، ساعت ۱۸ در کارگاه نمایش اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرانزلی روی صحنه می‌رود. یکشنبه ۲۶ بهمن نمایش در ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه اجرا می شود . همچنین  دو شب اول نمایش بلیت با ۲۰ درصد تخفیف عرضه خواهد شد.