پایگاه مقاومت شهید چمران شهرداری لنگرود از تلاش تا تقدیر
پایگاه مقاومت شهید چمران شهرداری لنگرود از تلاش تا تقدیر
معین نیوز_سعدی شیرین سخن در قرن هفتم چه زیبا سروده است که:«به عمل کار برآید به سخندانی نیست»

مصرعی که میتواند درس زندگی تمامی ما در امور کوچک و بزرگ زندگی و تلنگری برای تمامی دست اندرکاران در هر پست و مقامی باشد. آنچه که گاه در بسیاری از ادارات مغفول می ماند و تئوری پردازی ها و بوروکراسی ها راجایگزین عمل و اقدام میکند.

پایگاه مقاومت شهید چمران شهرداری لنگرود چند سالی است که با تاسی از فرمان امام راحل ،مقام معظم رهبری و الهام گرفتن از گهر واژه های سعدی شیرازی برنامه ها و اهداف کاربردی خود را در عمل پیاده نموده و زمینه ساز و‌مجری بسیاری از اقدامات فرهنگی ، ورزشی و…شده است. مولفه هایی که موجب شد چندی پیش از سوی سپاه ناحیه لنگرود، این پایگاه بعنوان پایگاه نمونه ادارات شهرستان و مجید صبوحی، فرمانده‌ این پایگاه، بعنوان بسیجی نمونه انتخاب و معرفی شود.

سرهنگ احمد امیری، فرمانده سپاه ناحیه لنگرود در جلسه تقدیر از پایگاه نمونه ادارات شهرستان، فعالیت چشمگیر و گسترده پایگاه مقاومت شهید چمران شهرداری در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی را ستودنی دانست که می تواند الگویی مناسب برای سایر مجموعه های همطراز باشد.

در این نشست که با هدف تجلیل از تلاشهای بسیجیان فعال این پایگاه در حوزه های مختلف فرهنگی، ورزشی و در ایام الله و مناسبت ها (هفته دفاع مقدس – هفته بسیج و…) و‌به ریاست مصطفی طالبی “سرپرست شهرداری” و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، سرهنگ احمد امیری “فرمانده سپاه ناحیه” ، سرهنگ پایمرد “مسئول بازرسی سپاه ناحیه” ، سرهنگ علیدوست “فرمانده حوزه بسیج اداری کارگری و اصناف سپاه ناحیه” و روحانیت معظم برگزار شد با اهدای لوح سپاس از نیروهای فعال پایگاه مقاومت شهید چمران شهرداری تقدیر بعمل آمد.