پروژه احداث بلوار در محله امیرکیاسر با حضور مسوولین افتتاح شد
پروژه احداث بلوار در محله امیرکیاسر با حضور مسوولین افتتاح شد
معین نیوز_با گذشت تنها یکماه از افتتاح پروژه های شهرداری کیاشهر در دهه فجر با حضور حجت الاسلام امام جمعه شهر، بخشدار ، اعضای شورای اسلامی شهر بندرکیاشهر و دکتر عبدالرضا سلیمانی شهرداربندرکیاشهر پروژه بلوار در محله امیرکیاسر افتتاح شد.

در این مراسم شهردار بندر کیاشهر ضمن عرض خدا قوت به دست‌اندرکاران پروژه ، افتتاح این پروژه را حاصل تلاش شبانه روزی کارکنان شهرداری بندر کیاشهر برشمرد و افزود این پروژه طی مدت زمان کوتاهی با تلاش جهادی کارکنان و پیمانکاران به مرحله افتتاح و بهره برداری رسید.

دکتر سلیمانی با اشاره به اینکه تا پایان سال زمان زیادی باقی نمانده است تاکید کرد: اگر مبنا را بر حل مشکلات مردم و توسعه شهر بندر کیاشهر قرار دهیم در همین زمان کوتاه نیز می توان اقدامات زیادی را انجام داد و گره های زیادی را از پیش پای مردم شهر برداشت.
وی در این مسیر از همه صاحبنظران و دلسوزان شهر بندر کیاشهر دعوت نمود تا در جهت آبادانی شهر زیبای بندر کیاشهر همراه مجموعه ی شهرداری و شورای اسلامی شهر باشند.

در پایان این برنامه شهردار بندرکیاشهر از ساکنین محله امیرکیاسر به جهت همراهی و صبر و شکیبایی در به اتمام رسیدن پروژه فوق قدردانی نمود.