پشم و سر نوشت ما!
پشم و سر نوشت ما!
معین نیوز_یونس رنجکش/انتقادها از مدیریت جریان های یکدست ساز که حالا به خالص سازی افتاده اند این روزها بسیار شدیدتر شده است تا آنجا که اگر از جریان مخالفان سیاسی صدایی در نیاید از همسو ها بانگ ها بلند و شیون ها گوش فلک را کر می کند چرا که این جماعت همسو می پندارد بدون سهم قابل توجهی در این همگرایی باید تاوان کلان ناکارآمدی آن عده ای را بدهد که هزینه بر فایده اش بسیار است...

انتقادها از مدیریت جریان های یکدست ساز که حالا به خالص سازی افتاده اند این روزها بسیار شدیدتر شده است تا آنجا که اگر از جریان مخالفان سیاسی صدایی در نیاید از همسو ها بانگ ها بلند و شیون ها گوش فلک را کر می کند چرا که این جماعت همسو می پندارد بدون سهم قابل توجهی در این همگرایی باید تاوان کلان ناکارآمدی آن عده ای را بدهد که هزینه بر فایده اش بسیار است.

آنچه  اکنون در فرمان خالص سازی ها بیشتر نمایان شده است داستان زدن یکدیگر در پی آسودگی از انتخاباتی بود که گذشت و حالا دست به یقه برای قبضه کامل قدرت و جایگاه های یکدیگر شده اند بطوریکه از هیچ وسیله و ابزاری برای بی اعتباری رقیب خودی خویش کوتاه نمی آیند و گام مهم را از بالانشینی  کرسی مجلس آینده برداشته اند.

این فرآیند حذف خودی ها که معمولا با جریان سازی جبهه های خلق الساعه انتخاباتی شکل می گیرد و به قول یکی از این نمایندگان اصولگرای منتقد دوستان خودشان پایداری، شریان و مصاف که همه را مخفف در پشم کرده بود خیلی سر سختانه در پی گرفتن عنان مجلس و کشیدن افسار قدرت از گردن برخی ها هستند.

با این وصف و حالی که این جریانات خالص سازی در پی کسب قدرتند و در همسو با همان پشم طومار مدیریت کشور را پیچیده اند نمی دانیم سرنوشتمان چه خواهد شد و منتظریم تا ببینیم این پشم زده می شود یا پشم مدیریت منطقی کشور تراشیده خواهد شد؟