پناه بردن به قانون حمایت از خانواده راه حل برون رفت از مشکلات جمعیتی است
پناه بردن به قانون حمایت از خانواده راه حل برون رفت از مشکلات جمعیتی است
معین نیوز_نماینده ولی فقیه در گیلان مسئله کاهش جمعیت را یک چالش برای همه ملت ها عنوان کرد و گفت: پناه بردن به قانون، احکام اسلام و عملیاتی کردن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یکی از راه های برون رفت از مشکل جمعیت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی روز یکشنبه در جلسه توجیهی اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در حوزه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان در رشت اظهار داشت: حتی ملت هایی که خودشان عوامل کاهش جمعیت بودند با مسئله کاهش جمعیت مواجه هستند.

وی افزود: آنها برای افزایش جمعیت و بهبود روند جمعیت دنبال ساز و کارهای خودشان هستند و ما نیز به دنبال ساز و کارهایی که جامعه اسلامی پیش روی ما گذاشته،  باشیم که هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه مشکل جمعیت شاید اکنون برای بخش های مختلف جامعه قابل احساس نباشد، ادامه داد: مشکل جمعیت که امروز همه گریبانگیر آن هستند معلول زندگی انسان منهای خدا است.

وی برگشت به راه دین را یکی از راه های افزایش جمعیت عنوان کرد و اظهار داشت: هر قدر که از معارف دین فاصله گرفتیم تقکر اومانیسمی (انسان‌گرایی) جایگزین شد بنابراین هیچ راهی جز برگشت به آغوش امید، اسلام و سنن پیامیر “ص” نداریم.

جلسه توجیهی اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در حوزه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز با حضور دکتر کمال حیدری معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رشت برگزار شد.