پیام دعوت آیت الله قربانی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
پیام دعوت آیت الله قربانی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

بسم الله الرحمن الرحیم انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نمادی آشکار از مردم‌سالاری دینی و فرصتی برای همه مردم هوشیار و آگاه کشورمان و گیلان عزیز است تا با حضور اثرگذار خود ، سرنوشت خویش و مقدرات و ساز و کار مدیریت اجرایی کشور را تعیین کنند؛ همان که به بیان آشکار خداوند […]

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نمادی آشکار از مردم‌سالاری دینی و فرصتی برای همه مردم هوشیار و آگاه کشورمان و گیلان عزیز است تا با حضور اثرگذار خود ، سرنوشت خویش و مقدرات و ساز و کار مدیریت اجرایی کشور را تعیین کنند؛ همان که به بیان آشکار خداوند متعال در قرآن کریم؛ إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ .

امروز، هنگامه ای است که تک تک مردم برای نمایش عظمت و اقتدار کشور و عزت ملی و بر اساس تاکیدات مصرح رهبر معظم انقلاب اسلامی،گام هایی استوار با شرکت در انتخابات بردارند.

اینجانب از آحاد مردم استان گیلان، حتی آنهایی که گله مند هستند دعوت می‌کنم که در انتخابات مهم ۲۸ خرداد ماه ، پای صندوق های اخذ رای حضوری تاثیرگذار و لبریز از امید داشته باشند و برگزاری انتخابات پرشورو با مشارکت بالا مصونیت سازی و اثرات سازنده اش برای کشور بیشتر خواهد بود. ان‌شاءاللَّه دولتی که با رای مردم انتخاب میشود، خود را خادم اسلام، مردم و کشور و در صفِ اوّل مقابله با دشمنان بداند.

زین العابدین قربانی

نماینده مردم شریف استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری

۱۴۰۰/۳/۲۶