پیوس سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت شد
پیوس سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت شد
معین نیوز_فرشاد پیوس به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت انتخاب شد و هفته آینده مراسم معارفه وی به طور رسمی در باشگاه برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حامد یوسفی مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت در فاصله کمتر از یک روز پس از واگذاری باشگاه، فرشاد پیوس را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کرد.

رادنی دیدار افزود: مالک جدید سپیدرود پس از حضور رسمی در باشگاه با فرشاد پیوس به عنوان سرمربی جدید این تیم در لیگ دسته دوم فوتبال ایران به توافق رسید تا این مربی پس از هفت سال دوباره سکان هدایت سپیدرود را برعهده بگیرد.

وی ادامه داد: پیوس تاکنون موفق شده در چهار مرحله با تیم‌های تحت رهبری خود به لیگ دسته اول صعود کند و حدود هفت سال پیش نیز که سرمربیگری سپیدرود را برعهده داشت از لیگ دسته دوم به رقابت‌های لیگ دسته اول کشور صعود کرد.

وی بیان کرد: عقد قرارداد مالک جدید باشگاه سپیدرود با فرشاد پیوس در کوتاه ترین زمان پس از انتقال مالکیت به وی انجام شد و چهارشنبه هفته آینده نیز مراسم رسمی معارفه سرمربی جدید باشگاه سپیدرود و سایر اعضای کادرفنی در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار خواهد شد.

روز گذشته(سه شنبه) حامد یوسفی به عنوان مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت معرفی شد و کار انتقال باشگاه به وی مراحل قانونی خود را سپری می کند.