چهاردهمین دوئل تارتار و پرسپولیس؛ اتفاقات فصل پیش تکرار می‌شود؟
چهاردهمین دوئل تارتار و پرسپولیس؛ اتفاقات فصل پیش تکرار می‌شود؟
معین نیوز_مهدی تارتار برای چهاردهمین بار باید برابر تیم محبوبش به عنوان سرمربی صف‌آرایی کند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های پرسپولیس و پیکان در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باید (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند. این دیدار در حالی به انجام می‌رسد که نتیجه نهایی تاثیر زیادی روی آینده ۲ تیم تهرانی خواهد گذاشت.

از طرفی شاهد دوئل‌های جذابی نیز خواهیم بود که مهمترین آن تقابل مهدی تارتار با تیم محبوبش است. سرمربی کنونی خودروسازان که پیش از این در قامت بازیکن و کمک مربی در پرسپولیس حضور داشته باید برای چهاردهمین بار مقابل سرخپوشان تهرانی صف‌آرایی کند.

تارتار در ۱۳ رویارویی قبلی با پرسپولیس به عنوان سرمربی ۶ شکست، چهار تساوی و سه برد را به ثبت رسانده است. او به عنوان سرمربی در تیم‌های داماش گیلان، گسترش فولاد تبریز و نفت مسجدسلیمان موفق به شکست تیم محبوبش شده است. آخرین پیبروزی به بازی رفت فصل پیش برمی‌گردد که تیم او موفق شد در تهران و در چارچوب هفته نهم با یک گل پرسپولیسِ گابریل کالدرون را با گل علیرضا علیزاده شکست دهد و سه امتیاز ارزشمند نصیب نفت مسجدسلیمان شود.

پارس جنوبی جم، صبا و گهر درود هم تیم‌هایی بوده‌اند که تارتار در آنها هیچوقت مقابل پرسپولیس به پیروزی دست پیدا نکرده است و در بهترین شرایط تساوی عایدش شده است. آخرین شکست این سرمربی در برابر پرسپولیس به بازی برگشت لیگ قبلی برمی‌گردد. جایی که نفت مسجدسلیمان در خانه با نتیجه ۲ بر یک به سرخپوشان تهرانی باخت و قهرمانی تیم یحیی گل‌محمدی قطعی شد.

حال باید دید در این تقابل کدام تیم به برتری دست پیدا می‌کند. آیا تارتار اتفاقات فصل پیش در ورزشگاه آزادی را تکرار می‌کند یا بازهم در راه قهرمانی به پرسپولیس کمک خواهد کرد. او ۲ فصل پیش هم به عنوان سرمربی تیم پارس جنوبی جم در هفته آخر به پرسپولیس باخت و حکم قهرمانی تیم برانکو را امضا کرد.