چه دشمنی بدتر از ناکارآمدی شما!
چه دشمنی بدتر از ناکارآمدی شما!
معین نیوز_یونس رنجکش/در خبرها به نقل از یک تبلیغاتچی دولت سیزده آمده بود که افزایش نرخ دلار کار دشمنان است و آنها بازار و جامعه را پریشان می کنند...

در خبرها به نقل از یک تبلیغاتچی دولت سیزده آمده بود که افزایش نرخ دلار کار دشمنان است و آنها بازار و جامعه را پریشان می کنند.

اگرچه از این دست سخنان در طول این سال ها از این مجموعه آدم ها بسیار شنیده شده است و مردم نیز این جماعت ناکارآمد و مدعی را بهتر می شناسند اما نمی دانیم چرا این مدعیان به جای این همه جار زدن های بی تاثیر کمی در عمق ناتوانی جماعت همسوی خویش نمی اندیشند که از پس این ناکارآمدی ها چه بر سر ملت و کشور اورده اند.

این آقای تبلیغاتچی و همدستان که سالها به نقد کارکردی و مدیریت گذشتگان می پرداختند حالا که تمام ارکان سیاستگزاری و تصمیم گیری را در اختیار دارند با کدام کارنامه به ملت پاسخ وعده هایشان را می دهند.

با نگاه به آمارها از سیاست تا فرهنگ و جامعه و اقتصاد و به هم ریختگی و فلاکت های به بار آمد در حوزه های مدیریتی به آنچه ناتوانی هاست، ملت به خوبی رسیده اند و نیازی نیست به دنبال دشمنان بیرونی هرچند که انکار نمی شود بگردند بلکه ناکارآمدی های این دولتمردان و تبلیغاتچی هایی چون ایشان صدها بار بدتر به منافع ملی و کشور ضربه می زنند.

آقای تبلیغاتچی بهتر است تنها در این عمر کوتاه آمدن خود و همکاران این دولت سیزده، بنگرند که نرخ فرار متخصصان و مغزها از کشور چقدر بوده است و کاهش اعتبار پول ایرانی با چه فاجعه ای روبرو شده و تورم و رکود به دلیل نابلدی متولیان در کنار سهم دست های آلوده به منابع ملی مانند آنچه فقط از چای دبش نشت کرد چقدر بوده و چه بلایی بر سر مردم و کشور آورده است.

آقای تبلیغاتچی بابد بداند که وقتی اولویت اول در حکمرانی سپردن پست های کلیدی و منافع به اهل باند و گروههای خاصی است که یکدست و خالص سازی پیشه کرده اند دیگر نیاز نیست بلاهای وارده بر کشور را به بیگانگان نسبت دهند بلکه دیدن بیگانه های با مدیریت و تدبیر امور راهگشاتر است برای وضع موجود!