کارگروه فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در قزوین با جدیت و انتظام ساماندهی می‌شود
کارگروه فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در قزوین با جدیت و انتظام ساماندهی می‌شود
معین نیوز_کارگروه فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در قزوین با جدیت و انتظام ساماندهی می‌شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: اصرار داریم به عنوان دبیرخانه کارگروه فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اهتمام، جدیت و انتظام خوب این بخش را ساماندهی کرده و آنچه را که استانداری محترم قزوین برای پیشرفت و پیگیری کار منظور کرده است را دنبال کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین؛ حسین براتی در جلسه کمیسیون فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخل که با حضور حسین زکی‌زاده دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین، مسئولان و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان و اعضای کارگروه برگزار شد؛ بیان کرد: این جلسه با یک وقفه چند ماهه و با تاخیر تشکیل شد که امیدواریم بتوانیم در ادامه ماموریت های تعریف شده را ، به خوبی اجرایی کنیم. رئیس کارگروه فرهنگی اجتماعی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین گفت: درخواست دارم باتوجه به محدودیت زمانی و تاخیری که در برگزاری این جلسه وجود دارد، جلسه دیگری با قید فوریت تا پیش از اتمام مهر ماه با دستور کار تعیین شده و با آمادگی بیشتر دستگاه های عضو برگزار شود.

کمیسیون فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید کالای ایرانی **کارگروه فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان‌ها باید فعال شوند وی عنوان کرد: لازم است تا در حوزه سیاستگذاری آنچه که برای این کارگروه تعریف شده و وظایف دبیرخانه به عنوان متولی جدی و اصلی این بخش، بازخوانی و تبیین شود.

براتی تصریح کرد: جایگاه و شرایط استان قزوین در کشور با توجه به سبقه و پیشینه تاریخی و برخورداری از ظرفیت و توانایی های بالا، باید بهتر از وضعیت کنونی به لحاظ کارکردی باشد تا به استان قزوین نگاه ویژه ای صورت بگیرد. وی خاطرنشان کرد: مصوبات قبلی از دستگاه های مربوطه تا رسیدن به سرانجام پیگیری شده و کارگروه های شهرستانی هم باید فعال شوند. سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: پوشش رسانه ای رادیویی و تلویزیونی در خصوص انعکاس اخبار کارگروه با همکاری صدا و سیما و برگزاری ماهانه جلسات کارگروه با حضور اعضا تا پایان سال از جمله مصوبات این کارگروه است.