کتاب های آموزشی مشمول طرح تخفیف پائیزه کتاب گیلان نمی شوند
کتاب های آموزشی مشمول طرح تخفیف پائیزه کتاب گیلان نمی شوند
معین نیوز_معاون فرهنگی و امور رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: کتاب های عمومی،دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول طرح تخفیف پائیزه کتاب هستند؛ اما کتاب های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک و دارای شابک غلط مشمول طرح یاد شده نمی شوند.

حسین ابراهیمیان روز دوشنبه با اشاره به ثبت نام  ۲۸ کتاب فروشی گیلان در طرح یادشده تا به امروز افزود: ۱۹ کتابفروشی از این تعداد مربوط به مرکز استان و مابقی مربوط به شهرستان ها هستند.

وی اظهار داشت: کتابفروشان دوره های پیشین طرح های فصلانه حمایتی کتاب، برای شرکت در این طرح نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود، شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را ویرایش و کنترل کنند.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: شرایط طرح پائیزه ۱۴۰۰ به این شکل است که کتب تالیفی شامل ۲۰ درصد و کتب ترجمه‌ ۱۵ درصد تخفیف می‌شود.

ابراهیمیان، سقف خرید هر مشتری را ۳۰۰ هزار تومان‌ عنوان و تصریح کرد: سقف یارانه خرید برای هر خریدار  ۶۰ هزار تومان است.

معاون فرهنگی و امور رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تاکید کرد: ارائه تخفیف در این طرح تنها شامل کتاب های چاپی است و سایر کالاهای فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را شامل نمی شود.

طرح پائیزه کتاب از ۲۹ آبان‌ماه آغاز می‌شود و به مدت ۵ روز تا سوم آذرماه ادامه دارد.