کشف بیش از ۱۵۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گیلان
کشف بیش از ۱۵۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گیلان
معین نیوز_رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و كشف 153 كيلو و 672 گرم انواع مواد مخدر در گيلان خبر داد.

به گزارش معین نیوز، سرهنگ “علی احمدپور” در گفت‌وگویی با بیان اینکه اعتیاد یک بیماری جسمی، روانی و اجتماعی بوده و ورود به این فرآیند آسان و خروج از آن مشکل است،گفت: باید با تقویت قدرت اعتماد به نفس، تصمیم‌گیری و از بین بردن افسردگی و کم‌رویی فرزندان، آنها را در برابر شرایط آسیب‌زا و گرایش به سمت مواد مخدر مقاوم ساخت.

وی در ادامه از اجرای طرح ۳ روزه ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح استان خبر داد وافزود: در این رابطه ۵۳ کیلو و ۵۴۴ گرم تریاک، یک کیلو و ۱۴۴ گرم هروئین، ۷۷ کیلو و ۴۱۴ گرم حشیش، یک کیلو و ۶۴۰ گرم شیشه و ۱۹ کیلو و ۹۳۰ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان بیان داشت: در این راستا، ۳۶۷ خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر از طریق جلب مشارکت حداکثری مردم خاطرنشان کرد: واکسینه کردن قشر جوان زمانی اتفاق می‌افتد که همه دستگاه‌های مرتبط در این زمینه همکاری و تلاش کنند.