کشف بیش از ۲ کیلو تریاک در لنگرود
کشف بیش از ۲ کیلو تریاک در لنگرود
معین نیوز_فرمانده انتظامي لنگرود از دستگیری یک قاچاقچی و کشف 2 کیلو و 350گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “حمیدرضا سرخوش‌پور” در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، موادمخدر و بلای خانمانسوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: پیشگیری اجتماعی یکی از راه‌های اساسی مبارزه با اعتیاد است.

وی در ادامه گفت: در راستای تداوم اجرای طرح‌های قاطع و مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه موادمخدر لنگرود با اقدامات پلیسی فردی را در حین توزیع موادمخدر شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه ماموران با هماهنگی قضائی به منزل فرد مورد نظر اعزام شدند افزود: متهم دستگیر و در بازرسی از منزل وی، ۲ کیلو ۳۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و یک حقه وافور کشف شد.

سرهنگ سرخوش‌پور تصریح کرد: در رابطه با این پرونده‌ها، متهمان ۵۱ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی در پایان از مردم خواست برای ریشه کن کردن اعتیاد و مبارزه با قاچاقچیان و فروشندگان موادمخدر با پلیس همکاری کنند و در صورت اطلاع یا برخورد با هرگونه موردی در این خصوص مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به مرکز فوریت‌‌های پلیسی گزارش دهند.