کل کل گرازی!
کل کل گرازی!
معین نیوز_یونس رنجکش/انتشار ویدئوی کل کل دو عضو کابینه دولت سیزده با محوریت گراز هم در شبکه های اجتماعی دیدنی بود...

انتشار ویدئوی کل کل دو عضو کابینه دولت سیزده با محوریت گراز هم در شبکه های اجتماعی دیدنی بود.

عزت الله میراث و سلاجقه محیط زیست در روبرو شدن با یکدیگر در میدان انچه خدمت می پندارند به جدال با کد واژه انگیزه های انقلاب برای آدم کردن گراز و مانع برای گراز شدن آدم ها پرداختند که هر چند کنایه ای بود برای فهم یکدیگر اما کمی جای تامل داشت!

از اینکه دولتمردان انقلابی دولت سیزده با اقدامات جهادی اینگونه در میدان به کنایه به هم می تازند نشان از بازی قدرت در جمع خودی ها و خالص تر شدن یکدست سازی ها دارد.

این ویدیو که گویا مربوط به آذر ماه گذشته و در جزیره اشوراده گلستان است  و حالا به شبکه های اجتماعی راه یافته از بازی سازی گفتمانی دیگری پرده می دارد که در کنایه گرازی این دو عَضو کابینه دولت برامده در شعار مردمی پرده برداری کرده اند.

با نگاهی به انچه در عملکرد دولتمردان کابینه سیزده به چشم مردم می اید  اگر شو و شوآف های تبلبغاتی را در کناری بگذاری بیش از همه از پرده بر افتادن توان و تدبیر مدیران در شبکه های اجتماعی شاید بهترین بهانه قضاوت ها باشد.

اینک در روزگار به سختی گذران این ملت دیگر دلی به آوازه های کارایی این بانیان امروز بسته نیست و کل کل های گرازی هم جز به سوژه افتادن دولتمردان و طنز تلخ زندگی اشان تفسیر دیگری نمی یابد!