یک گیلانی سرمربی تیم ملی کاراته امید بانوان کشور شد
یک گیلانی سرمربی تیم ملی کاراته امید بانوان کشور شد
معین نیوز_سیده ستاره موسوی از گیلان به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته امید بانوان کشور انتخاب شد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سیده ستاره موسوی یکی از مربیان ارزنده کاراته استان گیلان هدایت تیم ملی کاراته امید بانوان کشور را بر عهده گرفت.

مرتضی ورزلدوست افزود: با پیشنهاد نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته و با حکم سیدحسن طباطبایی رئیس این فدراسیون، سیده ستاره موسوی به عنوان سرمربی تیم ملی امید دختران کشور منصوب شد تا هدایت این تیم را برعهده داشته باشد.

وی ادامه داد: سیده ستاره موسوی سرمربیگری تیم های ملی بزرگسالان و رده های سنی بانوان ایران و کسب عناوین مختلف قهرمانی جهان و آسیا را در کارنامه ورزشی خود دارد و سالها به عنوان مربی و سرمربی، در تیمهای مختلف بانوان کشور حضور داشت.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: خوشبختانه گیلان در رشته کاراته یکی از قطب های برتر در کشور بشمار می رود و علاوه بر حضور کاراته کاران گیلانی در تیمهای ملی مختلف کشور، هم اینک شاهد حضور مربیان ارزنده و توانمند این استان در تیم‌های ملی در هر ۲ بخش بانوان و آقایان هستیم.

ورزلدوست خاطرنشان کرد: سعید حسنی پور قهرمان سابق کاراته آسیا از گیلان به عنوان مربی در تیم ملی کاراته مردان کشور حضور دارد، فاطمه قاسمی دیگر مربی ارزنده این استان نیز به عنوان کمک مربی در تیم ملی کاراته بزرگسالان کشور حضور دارد و هم اینک نیز سیده ستاره موسوی به عنوان سرمربی تیم ملی امید دختران کشور انتخاب شده است.