۳۱ طرح عمرانی و تولیدی در تالش افتتاح شد
۳۱ طرح عمرانی و تولیدی در تالش افتتاح شد
معین نیوز_۳۱ طرح عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی با اشتغالزایی برای ۲۳۲ نفر، با حضور استاندار گیلان و مسئولان محلی بمناسبت هفته دولت در شهرستان تالش به بهره‌برداری رسید.

گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری تالش به ایرنا حاکی است که فرماندار این شهرستان در شهرک صنعتی کشلی تالش در آئین افتتاح طرح ها گفت: برای اجرا و تکمیل ۳۱ پروژه عمرانی و تولیدی در مجموع ۷۹۴ میلیارد و ۲۳۶ میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده است.

محمد حسین شاهکویی افزود: با افتتاح این طرح‌ها، سه هزار و ۴۲۸ خانوار از مواهب و مزایای آنها بهره‌مند شدند و برای ۲۳۲ نفر نیز اشتغالزایی شد.

وی همچنین در آئین افتتاح سردخانه ۵۰۰ تنی سورت و بسته‌بندی میوه و سبزی در شهرک صنعتی کشلی تصریح کرد: برای احداث این سردخانه ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه و در آن برای ۹ نفر به صورت دائم و ۵۰ نفر به صورت موقت اشتغالزایی شده است.

ارسلان زارع استاندار گیلان، مسئولان استانی و محلی در این آئین ها یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشته و طرح ها و پروژه های عمرانی و تولیدی را از خدمات و برکات نظام و دولت برای مردم دانستند.

پیشتر فرماندار تالش از آماده افتتاح بودن ۱۷۸ پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی در این شهرستان برای هفته دولت خبر داده بود.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.