۴۵ نفرداوطلب انتخابات میان دوره ای مجلس در آستانه اشرفیه شدند
۴۵ نفرداوطلب انتخابات میان دوره ای مجلس در آستانه اشرفیه شدند
معین نیوز_فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه از ثبت نام ۴۵ داوطلب انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه خبر داد.

حمید رضایی  روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ثبت نام از داوطلبان در این انتخابات از ساعت ۸ صبح روز هشتم فروردین آغاز و تا ساعت ۱۸ روز ۱۴ فروردین ماه ادامه داشت ، افزود: طی این زمان رسمی تعداد ۵۸ نفر از داوطلبان در سامانه وزارت کشور ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۴۵ نفر موفق به ثبت حضوری و نهایی شدند.

وی با بیان اینکه ۱۳ نفر به دلایل مختلف چون مراجعه پس از اتمام زمان رسمی ثبت نام، عدم حضور و مشکلات مربوط به نقص مدارک موفق به ثبت نام نهایی نشدند، یادآور شد: از مجموع داوطلبانی که موفق به ثبت نام نهایی شده اند ۲ نفر زن و بقیه مرد هستند همچنین از ثبت نام شدگان این دوره ۳ نفر روحانی و ۲ نفر هم جزو نمایندگان ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی می باشند.

به گفته رضایی، تعداد ۱۲ نفر از کاندیداهای شرکت در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه نیز سابقه داوطلبی و شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره های گذشته را دارند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

محمد علی رمضانی دستک کاندیدای منتخب مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بود که به دلیل بیماری قبل از شروع به کار مجلس یازدهم درگذشت.

انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه امسال همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.