جلوگیری از خروج بیش از ۲۱ تن مرغ از رودبار
جلوگیری از خروج بیش از ۲۱ تن مرغ از رودبار
معین نیوز_فرمانده انتظامي استان از توقيف ۶ دستگاه كاميونت حامل ۲۱ تن و ۵۰۰ كيلوگرم مرغ فاقد مجوز حمل و بهداشت در شهرستان رودبار خبر داد.

به گزارش معین نیوز ، سردار “عزیزاله ملکی” در گفت ‌و گویی ضمن تاکید برمبارزه قاطع با کالای قاچاق گفت : برای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلوگیری از ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق، کنترل محورهای مواصلاتی استان گیلان به صورت مستمر از سوی پلیس انجام می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران یگان امداد رودبار حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به ۶ دستگاه کامیونت که از مسیر شمال به جنوب در حال تردد بودند، مشکوک و برای بررسی آنها را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودروها، ۹ هزار و ۷۹۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت به وزن تقریبی ۲۱ تن و ۵۰۰ کیلوگرم کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه برابر هماهنگی قضائی رانندگان این خودروها به همراه محموله کشف شده برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دامپزشکی شدند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی مرغ‌های کشف شده را بیش از ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند.این مقام ارشد انتظامی در پایان اذعان داشت: حمل اینگونه محموله‌ها باید با مجوز مبادی زیربط و خودرو‌های مخصوص انجام شود.