زبان فارسی عامل پیوند ملت‌های فارسی زبان با همدیگر است
زبان فارسی عامل پیوند ملت‌های فارسی زبان با همدیگر است
معین نیوز_علی رمضانی مدیر عامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در هفدهمین رویداد بین المللی شعر فجر گفت: زبان فارسی عامل پیوند ملیت های فارسی زبان با همدیگر است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، رمضانی در ابتدای سخنان خود با درخواست از حضار برای تشویق از شاعران حاضر در برنامه و تشکر از مهمان نوازی و خونگرمی هرمزگانی ها و مردم خوب جنوب کشور و به ویژه ابوموسی بیان نمود: برگزاری این جشنواره در این جزیره با حضور مهمانان بین المللی ادعایی بر خلیج فارس بودن این آب و خاک می باشد و زبان فارسی عامل پیوند ملیت ها با همدیگر است که با زبان شعر با هم به گفتگو نشسته اند.

وی اظهار کرد: چنانچه شاعران حاضر  و بین المللی شعری در وصف این رویداد و خلیج فارس بسرایند مدیران استانی به دیده منت می نهند و هدایایی به قدردانی از آنها اهدا خواهند نمود.

ایشان به برگزاری مطلوب جشنواره اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری هفدهمین جشنواره شعر فجر در ابوموسی که با حضور مردم و مسئولان سخت کوش و پرتلاش در حال برگزاری است نشانه وفاداری مردمان این سرزمین نسبت به آب و خاک ایران است.

مدیر عامل موسسه کتاب در پایان گفت: انشالله تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم کتاب خانه های کانون ها  را در این شهرستان جهت استفاده مردم جزیره  تجهیز و کمبودهای آن را رفع نماییم.

گفتنی است: هفدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر خلیج فارس با حضور مردم، مسئولان،مهمانان و شاعران از سراسر کشور در جزیره ابوموسی در حال برگزاری است.