پژمان نوری نیامده از آستارا رفت / افتضاح مدیریتی در تیم شهرداری آستارا
پژمان نوری نیامده از آستارا رفت / افتضاح مدیریتی در تیم شهرداری آستارا
معین نیوز_کاپیتان سابق ملوان بندر انزلی بدون اینکه در یک مسابقه هدایت تیم فوتبال شهرداری آستارا را بر عهده داشته باشد، از این باشگاه جدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، باشگاه شهرداری آستارا روز سه‌شنبه از انتصاب پژمان نوری به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه خبر داد و اعلام کرد که فرهاد پورغلامی، دستیار نوری در تیم شهرداری خواهد بود.

با این وجود خبر می‌رسد که طرفین برای آغاز همکاری، به توافقات لازم نرسیده‌اند و قراردادی نیز امضا نشده است. کاپیتان و مدیرعامل پیشین ملوان بندر انزلی به همین دلیل، قید سرمربیگری شهرداری آستارا را زد.

پورغلامی در گفت و گو با تسنیم ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: قرار بود ابتدا با مدیران باشگاه صحبت کنیم و بعد در تمرین حاضر شویم. با این حال دیر رسیدیم و دیدیم بازیکنان در زمین تمرین منتظر ما هستند. پژمان نوری حتی برای تمرین دادن بازیکنان لباس عوض نکرد و گفت باید با مدیران باشگاه مذاکره کند.

وی درباره روند مذاکرات نوری با مدیران شهرداری آستارا گفت: همان شب با مسئولان باشگاه مذاکره کردیم و متوجه شدیم شرایط برای همکاری مهیا نیست. هیچ‌کدام از ما با باشگاه شهرداری قرارداد نبستیم.

سرمربی سابق ملوان با تمجید از پژمان نوری تصریح کرد: او می‌خواهد فعالیت خود را در رده مربیگری آغاز کند. نوری فردی باهوش است و حتماً در مربیگری موفق می‌شود.

تیم شهرداری آستارا با کسب ۸ امتیاز، در جایگاه چهاردهم جدول لیگ دسته اول فوتبال قرار دارد.