چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • چرایی نادیده انگاری شادترین شاعر ایران 24 آوریل 2024

    چرایی نادیده انگاری شادترین شاعر ایران

    معین نیوز_همزمان با سالروز درگذشت محمدعلی اسلامی ندوشن در اردیبهشت که با نام سعدی گره خورده و در هفته بزرگداشت این شاعر قرار داریم، بخش‌هایی از جستار او را درباره سعدی که در کتاب «چهار سخنگوی وجدان ایرانی» (چاپ سوم - ۱۳۸۰) منتشر شده است می‌خوانیم.

رئیسی: پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم/ انتقال دانش ایرانی به سریلانکا 24 آوریل 2024

در مراسم افتتاح پروژه چندمنظوره سد و نیروگاه «اومااویا»؛ رئیسی: پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم/ انتقال دانش ایرانی به سریلانکا

گیلان رتبه اول کشوری را در بیماری فشار خون دارد 23 آوریل 2024

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: گیلان رتبه اول کشوری را در بیماری فشار خون دارد

شکوفه‌های خالص سازان 23 آوریل 2024

شکوفه‌های خالص سازان

معین نیوز_یونس رنجکش/داستان شورا و شورا نشینان این روزها بدجوری توذوق مردم زده است و گاهی هم به جای دعای خیر برای بانیانش، بد و بیراه و خدا نیامرزی نصیب می کنند!..

اولین موضع ‌گیری رهبر انقلاب در مورد عملیات وعده صادق 23 آوریل 2024

اولین موضع ‌گیری رهبر انقلاب در مورد عملیات وعده صادق

معین نیوز_فرمانده کل قوا ضمن قدردانی صمیمانه از تلاش‌ها و موفقیت‌ها در قضایای اخیر، تاکید کردند: نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی را به اثبات رساندند.

جهان و خاورمیانه‌ای در دو سوی ایران و اسرائیل 22 آوریل 2024

جهان و خاورمیانه‌ای در دو سوی ایران و اسرائیل

معین نیوز_یونس رنجکش/تخاصم تاریخی ایران و اسراییل در این چهل و چند ساله ،این روزها به اوج خود رسیده و جهان پیرامون را با التهاب و مخاطره روبرو کرده است تا انجا که برغم استقبال پنهان رقبای منطقه ای و قدرت های جهانی از این خصومت ایدئولوژیک، تلاش ها برای خاموش نگه داشتن شعله های آتش و تشدید جنگ دو کشور به دلیل متضرر شدن منافع کلان انها هم قابل تامل است...

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد 22 آوریل 2024

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد

معین نیوز_سیستان و بلوچستان/ بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۲ بیش از ۳ میلیون و ۸۵۰هزار فقره وام قرض‌الحسنه پرداخت کرد.

دیدار رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با تنی چند از مراجع تقلید 21 آوریل 2024

دیدار رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با تنی چند از مراجع تقلید

معین نیوز_سید محمد هادی سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی به‌منظور ارائه گزارش عملکرد در بخش مالیات ستانی عادلانه، تکریم مودیان مالیاتی و جلوگیری از فرارمالیاتی با آیت‌الله مکارم شیرازی و حضرت آیت‌ الله جعفر سبحانی از مراجع عظام و چند تن از مسئولین اداری و حوزوی قم دیدار و گفتگو کرد.

پشم و سر نوشت ما! 20 آوریل 2024

پشم و سر نوشت ما!

معین نیوز_یونس رنجکش/انتقادها از مدیریت جریان های یکدست ساز که حالا به خالص سازی افتاده اند این روزها بسیار شدیدتر شده است تا آنجا که اگر از جریان مخالفان سیاسی صدایی در نیاید از همسو ها بانگ ها بلند و شیون ها گوش فلک را کر می کند چرا که این جماعت همسو می پندارد بدون سهم قابل توجهی در این همگرایی باید تاوان کلان ناکارآمدی آن عده ای را بدهد که هزینه بر فایده اش بسیار است...

رئیسی: تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها/غفلت بانک‌ها بعد از تملک واحدهای تولیدی 19 آوریل 2024

رئیسی: تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها/غفلت بانک‌ها بعد از تملک واحدهای تولیدی

معین نیوز_رییس جمهور گفت: اقتصادی که با تکانه‌ها دچار لغزش نشود باید افزایش تولید داشته باشد و تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم است.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد 17 آوریل 2024

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد

معین نیوز_بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موفق شد در سال ۱۴۰۲ بالاترین رشد منابع در سطح شبکه بانکی کشور را از آن خود کند به گزارش ارسالی معین نخستین بانک قرض‌الحسنه کشور به پشتوانه اعتماد مشتریان خود توانست بیشترین درصد رشد منابع را در سال ۱۴۰۲ ثبت کند.

تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان 17 آوریل 2024

تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان

معین نیوز_آیین اختتامیه برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی و تجلیل از هنرمندان برتر کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولین و مدیران فرهنگی هنری استان در یاسوج برگزار شد.